آنیا حامی اولین اجلاس تجارت در ورزش

نمایشگاه تجارت در ورزش

اولین اجلاس تجارت در ورزش در شهر تهران برگزار می‌شود. این رویداد که برای تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد. مجموعه دانش بنیان آنیا نیز به عنوان اسپانسر با سه محصول اسکنر سه بعدی بدن، بادی کامپوزیشن و استادیومتر در این رویداد حضور خواهد داشت. این اجلاس فرصتی برای همفکری سیاستمداران، متخصصان، و فعالان بخش اقتصادی و بازرگانی تا با افزایش تعامل، بهبود در بازدهی اقتصادی ورزش ایران را بررسی کنند.

هدف از این رویداد، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تجاری ورزش به عنوان ابزاری برای تقویت اقتصاد ایران است. این اجلاس به منظور اکتشاف پتانسیل‌ها و چالش‌های تجارت ورزش در این کشور و بررسی مولفه‌های پیشرو در این حوزه برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر، تجارت ورزش به عنوان بخشی اساسی در اقتصاد جهانی شناخته شده و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را در کشورهای منطقه خلیج فارس جلب کرده است. این بازارها از فعالیت‌های مالی پررنگی در این صنعت برخوردار هستند. اما در ایران، موانع متعددی وجود دارد که رشد بازار ورزش و افزایش گردش مالی آن را محدود می‌کند.

اجلاس تجارت در ورزش فرصتی است برای شروع یک دوره جدید در بهره‌گیری از ورزش به عنوان یکی از ارکان پرقدرت اقتصادی ایران. انتظار می‌رود که این رویداد بتواند توجه بیشتر ذینفعان و فعالان این صنعت را به خود جلب کند.