برگزاری کارگاه آموزشی آنیا با موضوع ابزارهای نوین مانیتورینگ عملکرد ورزشکاران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران ۱۴۰۲ (Sportex Iran)

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در تاریخ ۶ الی ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. مجموعه آنیا نیز در این نمایشگاه حضور پر رنگی خواهد داشت.

کارگاه‌های آموزشی «جایگاه‌یابی برند ورزشی در قلب بازار و مشتری»، «ابزارهای نوین مانیتورینگ عملکرد ورزشکاران (به صورت تئوری و عملی)» و «آشنایی با فرآیندهای ثبت اختراع و دانش‌بنیانی در تجهیزات ورزشی» به ترتیب از تاریخ ۶ الی ۸ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در نمایشگاه ایران اسپورتکس ۲۰۲۳ (همزمان با نمایشگاه ایران هلث) سالن شماره ۷، غرفه ۱۳ برگزار خواهند شد. لازم به ذکر است، شرکت در تمامی کارگاه‌ها، برای عموم افراد، آزاد و رایگان است و به کلیه حاضران، گواهی شرکت معتبر، اعطا خواهد شد.

بدین وسیله، مجموعه آنیا با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از کلیه علاقه‌مندان و تلاشگران جامعه ورزش کشور، جهت بازدید از غرفه خود و شرکت در کارگاه‌های آموزشی، دعوت به عمل می‌آورد.

  • مکان برگزاری: تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، غرفه ۱ (غرفه پژوهشگاه)
  • تاریخ برگزاری: ۹ الی ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ (روزهای شنبه الی سه‌شنبه)
  • ساعات بازدید: از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق، مشاهده لوکیشن و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، اینجا را کلیک کرده و یا به سایت نمایشگاه مراجعه نمایند.

کارگاه‌های آموزشی ابزارهای نوین مانیتورینگ عملکرد ورزشکاران در نمایشگاه اسپورتکس ۲۰۲۳