نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران هلث

نمایشگاه ایران هلث به عنوان دومین رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی در منطقه که سالانه تعداد زیادی از شرکت های توانمند در آن حضور دارند، فرصتی مغتنم برای شرکت های فعال داخلی و بین‌المللی است. در این صنعت، دستاوردها و محصولات آنها در معرض بیش از ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده متخصص و دست اندرکاران این صنعت قرار می گیرد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و جهت گیری این رشد، صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی آن را هدایت می کند.

عنوان کامل نمایشگاه: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی
محل برگزاری: نمایشگاه بین‌‌المللی تهران – سالن ۶ – غرفه ۱-۱۷
تاریخ برگزاری: ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳
بنر ایران هلث

اهداف کلی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ایران هلث ۱۴۰۳

توسعه فناوری‌های حوزه سلامت در کشور
افزایش قدرت رقابت شرکتهای دانش‌بنیان و فناور کشور برای حضور در بازارهای جهانی
توسعه صادرات شرکتهای دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت
تشکیل کنسرسیوم‌های داخلی و خارجی فناورانه برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی
شبکه‌سازی و اشتراک گذاری تجربیات توسعه فناوری حوزه سلامت
تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه حوزه سلامت کشور
جذب شرکتهای فناور خارجی حوزه سلامت جهت سرمایه‌گذاری در کشور

مجموعه آنیا در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳

شما هم دعوتید به

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران هلث، جایی که شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ با برند آنیا به شکلی منحصر به فرد حضور خواهد داشت. این نمایشگاه فرصت خوبی است تا از آخرین دستاوردهای فناورانه این شرکت را مشاهده نمایید.

رونمایی از محصول جدید: در نمایشگاه ایران هلث مجموعه دانش‌بنیان آنیا با رونمایی از یک محصول جدید حضور پر رنگی خواهد داشت کاربرد این محصول در حوزه پزشکی خواهد بود.

علاوه بر رونمایی از محصول جدید، آنیا با محصولات خود از دستگاه بادی کامپوزیشن (آنالایزر ترکیبات بدن) گرفته تا دستگاه اسکنر سه‌ بعدی بدن و دستگاه قد و وزن سنج تمام اتوماتیک حضور خواهد داشت و در طول این نمایشگاه به منظور حفظ سلامتی شما، پایش سلامت و مشاوره رایگان را ارائه خواهد داد.

بنابراین، از این فرصت عالی برای مراقبت از سلامتی خود بهره‌مند شوید. پس حتماً در تاریخ ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد‌‌ماه حضور بهم رسانید و این تجربه را از دست ندهید! به امید دیدار شما عزیزان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران هلث

زمان: ۲۹ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد

مکان: نمایشگاه بین‌المللی تهران – سالن ۶ غرفه ۱-۱۷

مشاوره و خرید

معرفی محصولات شرکت دانش‌بنیان آنیا در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳

رونمایی از محصول جدید

محصول جدید آنیا

در نمایشگاه ایران هلث مجموعه دانش بنیان آنیا با رونمایی از یک محصول جدید حضور پر رنگی خواهد داشت کاربرد این محصول در حوزه پزشکی خواهد بود.

اسکنر سه بعدی بدن (بادی اسکنر) آنیا

دستگاه اسکنر سه بعدی بدن با برند آنیا یک فناوری پیشرفته است که امکان اندازه‌گیری دقیق طول اندام‌ها، پیگیری تغییرات دو بعدی و سه بعدی و محاسبه ترکیب بدنی را فراهم می‌کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به طور دقیق و کامل اطلاعاتی را درباره سلامتی و وضعیت بدنی فرد به دست آورد. از کاربردهای این دستگاه می‌توان به بررسی و تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی، اندازه‌گیری میزان چربی بدن و عضلات، و همچنین ارزیابی وضعیت عمومی سلامتی اشاره کرد. با این دستگاه، متخصصین می‌توانند برنامه‌های ورزشی و تغذیه‌ای را به دقیقترین شکل ممکن و بر اساس وضعیت بدنی هر فرد تهیه کنند.

  • آنیا یک تصویر سه بعدی واقعی و دقیق از بدن شما ارائه می‌دهد.
  • آنیا با استفاده از تکنولوژی مدرن پردازش تصویر و علم آنتروپومتری (پیکر سنجی) تحلیل‌های متنوعی از بدن افراد ارائه می‌دهد.
  • با استفاده از نتاریج به دست آمده از اسکن بدن می‌توانید برنامه‌های ورزشی و درمانی اختصاصی برای هر فرد تنظبم کنید.
  • این دستگاه قابل استفاده در تمامی مراکز پزشکی، ورزشی، کلینیک‌های تغذیه و مراکز حرکات اصلاحی و سایر مراکز فعال در حوزۀ سلامت می‌باشد.
کاور اسکنرسه بعدی آنیا

دستگاه بادی کامپوزیشن (آنالایزر ترکیبات بدن) آنیا

دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن(بادی کامپوزیشن) یک ابزار تخصصی جهت بررسی ترکیبات بدن است که با استفاده از تکنولوژی بیوامپدانس (Bioimpedance)، اطلاعات جامعی از وضعیت سلامتی افراد را ارائه می‌دهد.
از  نتایج آنالیز‌های این دستگاه در مراکز پزشکی، ورزشی و پایش سلامت جهت برنامه‌های تمرینی، تغذیه‌ای، و برنامه‌های کاهش و یا افزایش وزن استفاده کرد.

کاربرد‌های آنالایزر ترکیبات بدن

  • تغذیه

تحلیل ترکیبات بدن به افراد کمک می‌کند تا رژیم‌های غذایی سفارشی‌سازی‌شده‌ای را دنبال کنند که به اهداف فردی آنها پاسخ می‌دهد.

  • مراکز پزشکی

این تکنولوژی پزشکان را قادر می‌سازد تا اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی بیماران به دست آورند و در تشخیص و درمان بیماری‌ها به کار گیرند.

  • باشگاه‌های ورزشی

تحلیل گزارشات ترکیب بدنی به ورزشکاران و مربیان کمک می‌کند تا عملکرد ورزشی را بهبود بخشند و برنامه‌های تمرینی را به طور اختصاصی‌تری تنظیم کنند.

  • پایش سلامت

این تکنولوژی به افراد کمک می‌کند تا به صورت دوره‌ای و پیوسته وضعیت سلامتی خود را پایش کنند و تغییرات را بررسی کنند.

کاور آنالایزر ترکیبات بدن آنیا

استادیومتر (قد و وزن سنج) آنیا

دستگاه قد و وزن سنج آنیا با استفاده از مکانیزم تمام اتوماتیک موتورایز لمسی (تاچ سر) نتایجی با دقت بالا و قابل اعتماد از سنجش قد، وزن و BMI افراد را ارائه می‌دهد. آنیا دستگاهی پیشرفته با تکنولوژی نوین و تولید ایران است که با تمام مدل‌های خارجی قابل رقابت می‌باشد. متخصصان این شرکت توانسته‌اند بالاترین استانداردها را در این دستگاه پیاده‌سازی نمایند.

کاربرد‌های استادیومتر (قد و وزن سنج)

دستگاه قد و وزن سنج (استادیومتر)، اندازه‌گیری قد، وزن و BMI را به صورت اتوماتیک و بسیار دقیق انجام می‌دهد. از قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش نمودار رشد کودکان و سامانه Anea Cloud اشاره نمود. این دستگاه در تمامی مراکز پزشکی، ورزشی، کلینیک‌های تغذیه، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکزی که در حوزۀ سنجش سلامت افراد فعالیت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاور قد و وزن سنج آنیا
مشاوره و خرید
کاور اسکنر سه بعدی بدن آنیا
بنر بادی کامپوزیشن آنیا
بنر قد و وزن سنج آنیا