خرید سازمانی و ارگانی

در صورت درخواست خرید محصولات آنیا به صورت سازمانی و ارگانی از شماره ایران کد ۲۱۳۱۴۲۰۱۰۱۳۹۰۰۰۱ برای دستگاه اسکنر سه بعدی آنیا و شماره ۲۱۳۱۶۶۰۱۰۱۳۹۰۰۰۱  جهت خرید دستگاه آنالایزر ترکیبات بدنی (بادی کامپوزیشن) آنیا استفاده نمایید.

نکته: در صورت ثبت درخواست در سامانه ستادی، لطفا از طریق شماره تماس های ثبت شده در سایت، کارشناسان فروش آنیا این امر را به کارشناسان فروش آنیا اطلاع دهید.

 

ایران کد چیست؟

ایران‌کد یا نظام طبقه‌بندی ملّی کالا و خدمات ایران، نظامی است که اطلاعات پایه زنجیره تأمین در حوزه کالاها و خدمات را تحت کنترل درآورده و به عناصر مختلف عرضه می‌کند. در این نظام با استفاده از رویه‌ها، استانداردها و به ویژه ابزار خبره طبقه‌بندی و کدگذاری کالاها و خدمات، زبان مشترک و مفاهیم همسانی در سطح ملی ایجاد شده و کلیه اطلاعات اعتباری کالاها و خدمات از قبیل مراجع عرضه‌کننده، مشخصات فنی، استانداردهای ملی و بین‌المللی و … ثبت، ذخیره، ساماندهی و منتشر می‌گردد.

استعلام ایران کد از وبسایت

جهت استعلام ایران کد محصولات آنیا به وبسایت irancode.ir مراجعه کرده و از بخش محصول گزینه کد محصول را انتخاب کرده و کد محصولات آنیا را وارد نمایید و استعلام بگیرید.