بنر اسکنر
بنر بادی کامپوزیشن
scale-icon

نمایشگاه بدنسازی

سپاس از همراهی شما در اولین نمایشگاه بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل‌‌های ورزشی

نمایشگاه بدنسازی، تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی که توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی و سایر سازمان‌ها، انجمن‌ها و مراکز علمی – ورزشی از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزارشده بود پس از ۳ روز به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، در این رویداد شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ با برند آنیا در کنار ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه خود شامل:”دستگاه بادی کامپوزیشن (آنالیزور ترکیبات بدنی)”، ”دستگاه اسکنر سه‌ بعدی بدن”، “دستگاه قد و وزن سنج تمام اتوماتیک آنیا” میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.
از اقدامات برجسته و قابل‌ توجه آنیا در ایام برگزاری نمایشگاه، انجام آزمون پایش سلامت و مشاوره رایگان از عموم بازدیدکنندگان بود که مورد استقبال استادان، پژوهشگران، مربیان، ورزشکاران و عموم مردم قرار گرفت.
همچنین مسئولان شرکت مذکور در این نمایشگاه با برگزاری نشست‌های متعدد با سایر شرکت‌های استارت آپی، شخصیت‌ها و مسئولان ورزشی و… درزمینهٔ ایجاد بسترهای مناسب جهت همکاری مشترک بحث و تبادل‌ نظر کردند.
در پایان این نمایشگاه مسئولان برگزاری این رویداد با حضور در غرفه شرکت دانش‌بنیان سارنگ با ارائه لوح تقدیر از زحمات عوامل مجموعه آنیا قدردانی کردند.

بنر بالای نمایشگاه تناسب اندام 1402

فعالیت های مجموعه دانش بنیان آنیا در اولین نمایشگاه بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل‌های ورزشی

  • بیش از ۴۰۰ آنالیز با دستگاه بادی کامپوزشن آنیا
  • جوایز برای نفرات برتر
  • بازدید مسئولین
  • جلسات مشاوره
  • کارگاه ارزیابی و تفسیر نتایج آنالایزر
  • سخنرانی مهندس شاه آبادی مدیرعامل مجموعه آنیا
  • گپی با مسئولین فدراسیون
  • مصاحبه با مسئولین فدراسیون
  • مصاحبه مدیران آنیا با خبرگزاری‌ها.
    آنیا، آینۀ تندرستی
    www.anea3d.com
    ۰۲۱۶۷۳۸۶۶۶۶

منبع: خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)

مصاحبه مهندس شاه آبادی مدیرعامل مجموعه آنیا با مطبوعات

مصاحبه مهندس ایمانی مدیر تیم تحقیق و توسعه مجموعه آنیا با مطبوعات

آنیا، آینۀ تندرستی

بیش از ۴۰۰ آنالیز بدن با دستگاه بادی آنالایزر آنیا

آنالیز بدن با دستگاه بادی کامپوزیشن آنیا

برگزاری چالش آنالیز و اهدای جوایز به نفرات برتر

برگزاری چالش آنالیز و اهدای جوایز به نفرات برتر

کارگاه تخصصی روش ارزیابی و تفسیر نتایج دستگاه آنالایزر ترکیب بدن با رویکرد تغذیه و ورزش

در این کارگاه دکتر صمدی درمورد ترکیبات بدن و روش های رایج آنالیز ترکیب بدن توضیحاتی ارائه دادند و مهندس شاه آبادی درمورد دستگاه بادی کامپوزیشن آنیا شامل نحوه آنالیز، مزایای دستگاه بادی کامپوزیشن، مخاطبین این دستگاه توضیحاتی ارائه دادند و در ادامه تعدادی از افراد حاضر در این کارگاه با دستگاه بادی کامپوزیشن آنیا آنالیز شدند و پس از آنالیز گزارششان توسط دکتر صمدی و مهندس شاه آبادی تحلیل شد.

دستگاه بادی کامپوزیشن (ترکیبات بدن)

دستگاه Anea BIA با استفاده از تکنولوژی‌ روز دنیا قادر به بررسی وضعیت بدن، اندازه‌گیری و محاسبه ترکیب بدنی، محاسبه میزان چربی احشایی و تیپ بدن می‌باشد. این دستگاه در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، ورزشی، تناسب اندام و سایر مراکز فعال در حوزه سلامت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه بادی کامپوزیشن آنیا
اسکنر سه بعدی بدن آنیا

اسکنر سه‌ بعدی بدن

دستگاه اسکنر سه‌ بعدی بدن آنیا یک تصویر سه‌ بعدی واقعی از بدن شما و تغییرات آن را با دقت بسیار بالا ارائه می‌دهد. این دستگاه اندازه‌های دقیق بدن را استخراج می‌کند. از این داده‌‌ها می‌توان در زمینه‌‌های گوناگون استفاده کرد. هم‌چنین اسکنر آنیا قادر است تا اندازه‌های ترکیب بدنی، شاخص‌های سلامتی، شکل بدن و وضعیت سلامتی و احتمال ابتلا به بیماری‌ها را محاسبه کند. این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته پردازش تصویر و دوربین‌های سه‌ بعدی استفاده می‌کند و نتایجی با دقت بالا و قابل اعتماد عرضه می‌کند.

دستگاه قد و وزن سنج تمام‌ اتوماتیک آنیا

دستگاه Anea Scale اندازه‌گیری قد، وزن و BMI را به‌صورت تمام‌ اتوماتیک و بسیار دقیق انجام می‌دهد. از ویژگی‌های آن می‌توان به نمایش نمودار رشد کودکان اشاره نمود. این دستگاه در مراکز پزشکی، ورزشی، کلینیک‌های تغذیه، مدارس، بیمارستان‌ها و تمامی مراکزی که در حوزه سنجش سلامت افراد فعالیت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه قد و وزن سنج آنیا
بنر اسکنر
بنر بادی کامپوزیشن
scale-icon

© تمامی حق و حقوق محفوظ می باشد - وبسایت شرکت دانش بنیان آنیا   | powered by patravision