دستاوردهای فناوری در حوزه ورزش

دستاوردهای پژوهشی و فناوری در حوزه ورزش مجموعه دانش بنیان آنیا

.
آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری در حوزه ورزش در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مهدی رسولی (معاون فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم): یکی از کارهای مهمی که پژوهشگاه در ماه های اخبر به دنبال اون بود این بود که اکوسیستم نو آوری ورزش کشور رو شکل بده و یکی از بخش های مهم این اکو سیستم فدراسیون های ورزشی هستند که باید از محصولات و خدمات دانش بنیان و یا استارت آپ هایی که خدمات نواورانه ارائه میدن استفاده کنند.
.
ما در این زمینه سعی کردیم با فدراسیون های ورزشی مختلف ارتباط برقرار کنیم و در ماه های اخبر با دو فدراسیون ورزشی کشورمون ارتباط بسیار خوبی داشته باشیم و تفاهم نامه همکاری فناورانه امضا کردیم و محصولات مشترک نوآورانه ای رو تونستیم تولید کنیم و به بازار ارائه بدیم.
.
حامد عباسی (معاون پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم): ما در زمینه حمایت از استارت آپ ها و شرکت هایی که بتونن تولید محصول و خدمات داشته باشن پژوهشگاه از ۱ سال اخیر خیلی این موضوع رو پیگیری کرده و خوشبختانه برای این نمایشگاه ما تونستیم به ۳ دستگاه برسیم که ۲ تا از دستگاهامون با یک دهم قیمت معادل وارداتی شو میتونیم تولید کنیم و یکی دیگه از دستگاه ها رو با یک پنجم قیمت جهانی.
.
دستگاه هایی که ملاحظه میکنید ۱ دستگاه اسکنر سه بعدی بدن رو داریم که میتونه ابعاد بدن، وضعیت بدن، پاسچر بدن و ترکیب بدنی رو میتونه محاسبه کنه. دستگاه بعدی هم دستگاه آنالیز ترکیبات بدنی هست که قابل رقابت از نظر فنی و امکاناتی و نیز با قیمتی یک دهم قیمت جهانی است. آخرین دستکاه هم ترازوی قد و وزن سنج تمام اتوماتیک هست که با قیمت یک پنج و کیفیت عالی وارد بازار شده.
.
یاسین زارع (عضو تیم تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان آنیا): دستگاه اول دستگاه ترکیبات بدن (body Composition) هست که شرکت آنیا به عنوان اولین تولید کننده این دستگاه در ایران هست که به صورت تجاری این محصول رو در بازار عرضه کرده که در عرض کمتر از ۱ دقیقه میتونید گزارشی دقیق از ترکیبات بدنتون مانند وزن، وزن عضله، وزن جربی، درصد چربی و BMI رو داشته باشید.
.
علاوه بر این اطلاعات اطلاعاتی نظیر آب بدن، پروتئین، وزن جربی و وزن عضله، پارامترهای تحقیقاتی مانند متابولیسم پایه، مساحت چربی احشایی، آب درون و بیرون سلولی رو به صورت گزارش داشته باشد. خبرنگار شبکه ورزش: خیلی خبر خوبی بود که دیدیم ورزش کشورمون هم داره به سمت علمی شدن حرکت میکنه. امیدوارم که بتونیم از تولید کنندگان داخلمون به خوبی حمایت کنیم.

ویدئو بررسی دستاوردهای فناوری در حوزه ورزش آنیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید بادی آنالایزر – اسکنر سه بعدی بدن آنیا – دستگاه قد و وزن سنج تمام اتوماتیک آنیا و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۸۶۶۶۶

.

ارائه شده توسط تیم تحقیق و توسعه آنیا

“آنیا، آینه تندرستی”

© تمامی حق و حقوق محفوظ می باشد - وبسایت شرکت دانش بنیان آنیا   | powered by patravision