محصولات شرکت دانش‌ بنیان سارنگ

محصولات شرکت دانش‌ بنیان سارنگ

معرفی محصولات شرکت دانش‌ بنیان راهکارهای صنعتی سارنگ

در این برنامه، سه محصول از شرکت دانش‌ بنیان آنیا که مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی شامل: «دستگاه آنالایزر امپدانس بیوالکتریک (بادی انالایزر)»، «دستگاه اسکنر سه‌ بعدی بدن»، «دستگاه استادیومتر قابل‌ حمل اتوماتیک» معرفی و توضیحات لازم در زمینه این دستگاه ها توسط کارشناسان ارائه می شود.

.

دکتر داود خضری (مدیر ارتباط با جامعه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی): پژوهشگاه تربیت بدنی یکی از ارگان هایی هست که از تکنولوژی های نوین در زمینه ورزش حمایت میکنه و در این زمینه ما از چندین شرکت مختلف حمایت کردیم که مجموعه دانش بنیان آنیا یکی از اون شرکت ها است که منجر به تولید این محصولات شد.

.

این محصولات در تمام مجموعه های ورزشی و مجموعه های که در حوزه تغذیه و ترکیب بدن کار مورد نیاز هست که مجموعه آنیا این محصولات رو به مهندسی دقیق و علمی این کار رو طراحی کردن و ما در پژوهشگاه تربیت بدنی از نظر علمی و بخش تجاری سازی به این مجموعه دانش بنیان کمک کردیم.

.

مهندس ایمانی (رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان آنیا): مجموعه آنیا از سال ۹۵ به عنوان اولین تولید کننده اسکنر سه بعدی بدن در ایران طراحی و تولید شد و در سال ۹۷ روانه بازار شد. پس از استقبال مجموعه ها در زمینه ورزشی و پزشکی و پس از رصد بازار دومین محصول آنیا با نام قد و وزن سنج تمام دیجیتال آنیا طراحی و تولید و ورانه بازار شد و به تازگی سومین محصولمون با نام آنالایزر ترکیبات بدن (بادی انالایزر) آنیا هست رو حدودا ۴ ماه پیش تونستیم روانه بازار کنیم.

.

دکتر داود خضری (مدیر ارتباط با جامعه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی): دستگاه اسکنر سه بعدی بدن و نیز آنالایزر ترکیبات بدن آنیا چند تا از پارامترهای مهم بدن مانند: درصد چربی، عضله، آب درون و بیرون سلولی، پروتئین، چربی احشایی و … رو میتونه کمتر از ۱ دقیقه آنالیز و در اختیار مجموعه های پزشکی و ورزشی قرار میده که این اطلاعات بسیار کمک کننده برای این مجموعه هاست. محصولات آنیا این خصوصیت رو دارند که هر ۳ دستگاه قابلیت اتصال به همدیگه رو دارند و اطلاعات رو میتونن به هم انتقال بدن. از دیگر خصوصیات این دستگاه ها این هست که ما میتونیم این اطلاعات رو با نورم ایرانی ها مقایسه کنیم. و این دستگاه ها از نظر علمی و فنی تونسته مجوزهای لازم رو بگیره و نیز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مدام در حال به روز رسانی هستند و خدمات پس از فروش خوبی دارند.

ویدئو معرفی محصولات شرکت دانش‌ بنیان سارنگ در شبکه سه سیما

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصولات شرکت دانش بنیان آنیا و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۸۶۶۶۶

.

ارائه شده توسط تیم تحقیق و توسعه آنیا

“آنیا، آینه تندرستی”

© تمامی حق و حقوق محفوظ می باشد - وبسایت شرکت دانش بنیان آنیا   | powered by patravision